Činnost tedy realitní zprostředkovatel nadále může vykonávat, a to i v kanceláři realitní kanceláře.
Nutná jednání s klientem, např. převzetí dokumentů je nutné řešit po dohodě s klientem mimo provozovnu.
Při cestě mimo okres nezapomenout mít s sebou potřebný formulář a dodržovat veškerá hygienická nařízení. Osobní jednání je nutné s ohledem na smysl současných nařízení omezit na zcela nezbytná jednání.
Proto je dobré preferovat jednání tzv. na dálku, s využitím e-mailu či telefonu. Technologický vývoj nabízí také internetové komunikace typu Skype či Teams, to však vždy pouze se souhlasem klienta, včetně souhlasu s případným uchováním záznamu komunikace.
MMR uveřejnilo podrobný výklad konkrétních situací na svých stránkách:
informace pocházejí z webu realitymorava.cz
I v tuto těžkou dobu jsme tu stále pro Vás, neváhejte se na nás obrátit :)